Kai madai nusibosta būti vienodai

34

Tikriausiai jau visi spėjo pamatyti visame pasaulyje nuskambėjusią naujų Kenzo kvepalų reklamą.

Vieni ją peikia, dėl neva illuminati ženklų joje, kiti garbina dėl kitokio požiūrio į nušlifuotą ir tobulai pristatomą grožio ir mados pasaulį, tačiau niekas nesiginčija, jog šios reklamos režisierius Spike Jonze dar kartą įrodė, jog sugeba žiūrovams pateikti neįtikėtiną reginį. Vis dėlto, daugelis mano, jog režisierius šiek tiek pakopijavo savo senesnį darbą FatBoy Slim video „Weapon of Choice“.

Nuomonių daug, tačiau yra kaip yra – tai kažkas naujo, tiek daug kartų matytose mados reklamų klišėse.

Pažiūrėkite originalą:

O čia norintiems pamatyti Kenzo ir FatboySlim mash-up’ą:

Advertisements

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s